HistorieÚvodnikOdkazy

The Law of Three: slovenská strategická hra z dob prohibice

29 srpna, 2024, G4ndy 1 komentář

Adam Franko alias Knocker se rozhodl seknout s vejškou a vrhnout se na dráhu herního programátora. Po několika stážích ve videoherních studiích, na které narazil na webu Asociace slovenských herních vývojářů (SGDA), se v říjnu 2023 rozhoupal k tvorbě vlastní hry. Inspirací mu byly herní zážitky z internetových kaváren a PC heren, kam ho brali jako malého kluka sestřenice. Uhranuly ho tenkrát dnes již nefunkční prohlížečové hry Mafia 1930 a The Pimps. Člověk se v nich pomocí zjednodušené strategie a mikromanagementu staral o rozkvět svého kriminálního impéria.

Pomoci s herním designem Adamovi přispěchal Lukáš Vašek alias Deus, který začal filtrovat a zušlechťovat Adamovy chaotické nápady. Proměnil je v diagramy v moderním nástroji miro, aby z nich mohly vzniknout životaschopné herní mechaniky. Kromě managementu surovin pro výrobu alkoholu a jeho distribuci se bude hráč v The Law of Three starat i o členy své mafiánské rodiny. Ti budou v letech prohibice 1920-1933 přispívat k chodu nelehkého rodinného byznysu, ale někdy ho svou horkou hlavou i komplikovat. Přidat by se měla příběhová složka, kdy se bude hráč v některých náhodných událostech moci rozhodovat, zda se zachová jako mafián s dobrými mravy nebo patologický antisociál.

Ačkoliv se začátkem roku 2024 Adamovi s Lukášem nepodařilo získat výpalné ze Slovenského fondu na podporu umění, se svou hrou to nevzdávají a rozjeli kampaň na hithitu. Pokouší se oslovit menší streamery, komunity na redditu a dostat se do herních médií. Klukům fandím – je pěkné vidět, jak si mladší generace umí kráčet za svými sny. Více podrobností o The Law of Three, která kupodivu jako 2D hra poběží v Unreal enginu, se dozvíte jako obvykle v rozhovoru.

1 komentů

Richard Klein napsal:

Skvele !

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *