HistorieÚvodnikOdkazy

Blog


Nintendo plánuje kooperovat s Bandai

8 července, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Poté co v Nintendu zakoupili 2,5% akcií hračkářského giganta Bandai (mimo jiné výrobce Tamagotchi), začali se internetem šířit zvěsti o tom že by se mohly obě společnosti sloučit. Tyto zprávy ale označil prezident velkého N – Satoru Iwata za klamavé, nicméně nevyloučil budoucí společné projekty. Být Nintendem tak si dám na Bandai větší pozor, protože něco podobného udělala v roce 1997 Sega, která sice zpočátku také tvrdila, že chce pouze spolupracovat, ale později vyšlo najevo že se plánuje s Bandai sloučit. Bohužel v Bandai od tohoto kroku na poslední chvíli ucukly a znemožnili tak největší sloučení svého druhu na světě (Sega chtěla koupit většinový podíl za 1,1 biliónů dolarů). Na obou stranách se tento krok promítl v obrovských ztrátách, v Bandai kvůli tomu odstoupil tehdejší prezident Yamashina, syn zakladatele společnosti – což byla v tradičním Japonsku obrovská ostuda.


Slibovaná změna designu

5 července, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Tak se to nějak zvrtlo – redakci zaplavila koťátka, která mi nedovolila dokončit novou grafiku. Tady si můžete přečíst co na to říká Blick. :))

21:20:20 G4ndy: podivej se na novy design 😉
21:22:46 Blick: hm
21:22:46 Blick: kocka
21:22:53 G4ndy: jj skvely ne? 🙂
21:23:11 Blick: jo, bomba
21:23:18 G4ndy: coool 🙂
21:24:45 Blick: mas vkus
21:25:02 G4ndy: je to jak z jinyho sveta 🙂
21:25:26 G4ndy: a to mam v zaloze vic zvirat neboj 🙂
21:25:35 G4ndy: a dam tam i tvyho kocourka :))
21:25:51 Blick: hm, nevim z jakyho sveta ses ty, ale to bude asi tim, ze bydlis v praze


Onimusha 1 na PC!

5 července, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Ano je to tak, jedna z lepších her pro PS2 označovaná kritiky za „Resident Evil se samuraji,“ 🙂 se dočkala převodu na PC. Bohužel tento velmi nekvalitní port vyšel pouze v Japonsku a přilehlých zemích, ve zbytku světa se o něm prakticky neví. Takže je jen hodně málo cest jak by se do naší republiky mohl dostat legálně. Zpočátku jsem pochopitelně považoval existenci této hry pouze jako nějaký výstřelek pirátů, kteří rádi nabízejí zajíce v pytli. Jal jsem se tedy tuto záležitost na vlastní kůži prošetřit a po bližším pátrání jsem se dohledal šokujícího faktu: Onimusha na PC skutečně existuje! :))


Soukyuu no Fafner

4 července, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Na obzoru se nám rýsuje nové zajímavé mecha anime jehož osud plánuji sledovat. Moc informací se mi o něm zatím nepodařilo zjistit. Přivedlo mě k němu jméno Hisashi Hiraie, člověka zodpovědného za design postav v mé aktuálně nejoblíbenější anime sérii – Gundam Seed. Jeho originální styl kresby rozhodně stojí za pozornost. Samozřejmě kresba není všechno, scénář má na svědomí Nobuyoshi Habara, který se podílel na úspěšné sérii D.N.Angel. O produkci se stará studio Xebec a vysílat začne TV Tokyo 4. července.


System Shock 2 stále žije

2 července, 2004, G4ndy Žádné komentáře

A pokud by vám snad vadilo jeho obstarožnější technické zpracování nezoufejte, v současnosti je k dispozici mnoho modifikací které zlepšují vizuální kvalitu této vynikající sci-fi 3D akce se silným zastoupením RPG prvků.

Filmečky (intro, outro…) původně v rozlišení 320×240 můžete nahradit kvalitními v rozlišení 640×480 které jsou k dispozici zde (178MB).

Textury ve vyšším rozlišení dostane do hry mod shtup (6,5MB) a to samé s modely postav udělá mod rebirth (4MB).

Ideálním zdrojem informací o nových modifikacích pro SS2 je toto fórum. Přeji mnoho štěstí. 🙂


Sega opět sjednocena jako za starých časů

1 července, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Poté co proběhlo úspěšné sloučení videoherního veterána Segy a automatového giganta Sammy, připojila se k tomuto nově vzniklému kolosu většina studií která byla z důvodů velké zadluženosti mateřské Segy svého času odloučena. Je to velmi důležitý krok, který zajistí lepší financování všech projektů, takže už fanoušci Segy jako já nebudou znovu znechuceni nízkorozpočtovými tituly. 🙂


Xenogears – konečně recenze

29 června, 2004, G4ndy Žádné komentáře

Před časem jsem se rozhodl osobně ověřit kvality tohoto do nebe vyzdvihovaného japonského RPG od Square. Lidé co mě blíže znají vědí, že (až na Final Fantasy) japonské hry miluji. V této recenzi se tedy dozvíte zdali se podařilo rozmazleným autorům FF přesvědčit rozmazleného hráče o tom, že dokážou přijít i s něčím lepším než s pořád dokola omílanou nekonečnou sérii.

více