Byl to úplně normální den r 2056 v Los Angels, chvílema sem se zaposlouchával do pouličního hukotu někde tam dole, chvílema sem jen tak koukal do stropu a přemýšlel o svym životě. Při všech těch vzpomínkách mi bylo jasný jen jedno - lehkej teda rozhodně není a ani nikdy moc nebyl.
RF, hra která měla pokořit Half-Life. Mohlo to být, jak blízko tomu lidé z Volition byli a přece jen se nechali strhnout Play Stationovskými požadavky: hra musí být alibistická, nesmíme nikoho urazit, nejlépe aby neměla žádný nebo doplňkový příběh. A přesně tak RF vypadá. Perfektní engine, kterému se nedostalo tolik prostoru kolik si zasloužil, dokáže skvělým způsobem propočítávat deformace v reálném čase. V mapách si můžete vytvořit tunel či prostřílet zeď, nejedná se při tom o žádné předdefinované sekvence, vše vytváří přímo samotný engine.
Ještě než tu bude černý kůň ID nový Doom, rozhodli se vydat tihle "průkopníci" na poli 3D akčních stříleček pokračování starého dobrého volfíka. K účelům hry posloužil Quake3 engine, který se sice moc nehodí pro rozsáhlejší mapy, ale i tak se podařilo schopným mapperům tuto Achylovu patu high-tech enginu zamaskovat. Hned dva nezávislé týmy Gray Matter (single) a Nerve (multiplayer) se postarali jednak o velké výrobní náklady a také o to, že se RCTW nestal propadákem, což by mohlo image ID hodně poškodit hlavně před chystaným novým Doomem.
G4ndy
27. srpna 2003, 22:11
Stránka 1 z 1
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory
cookie.
Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Budiž.